27 Aralık 2011 Salı

Assouline Bebek.. ve Best of ...day 2: LUXURYSHOPPERS

Dun ailemizin yilbasi yemegi vardi bizde ( resimler haftaya :)  ) tum hediyelerimi Assouline Bebek te buldum . .. Gormediyseniz kitapla ilginiz varsa ltf vakit ayirin :)













Her gun Keyifle takip ettigim bloglarin basinda Ezgi ve Lian'in sahane bloglari LUXURYSHOPPERS geliyor! Sayfa duzenleri, icerigi, kendi stilleri , yaptiklari, gordukleri paylasimlari cok zevkli ve zarif!
Bu seneki postlarindan en begendigim Paris sayfalari...






2 yorum:

  1. Assouline benim için gerçekten yeryüzündeki cennet :) her türlü kitabı alma potansiyelim var ordaki. Şimdiden iyi seneler!

    YanıtlaSil
  2. ben de orada cok mutlu oluyorum :) ben de size mutlu, sihhatli , huzurlu bi yil diliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...