29 Haziran 2011 Çarşamba

cookiem....

Zaman zaman cookiem den bahsediyorum size! Hani takip ettigim, yenilikleri ogrendigim,beni guncelleyen, gune ayak uydurmami saglayan,bu blogu kendisine borclu oldugum, SF de sinema okuyan ama esas ilgisinin moda oldugu canim bitanem kizim...Kendini son 2 senedir bloguna verdi, ve her gecen gun bana gore kendini tarzini daha fazla belirginlestirdi! Simdi de bu ay Elle Turkiye de ayin bloger i olabilmek icin son iki gun daha mucadele veriyor.
Eh ne yalan soylim gururla seyrediyorum ve sansinin hep acik olmasini diliyorum. Kendi blogunda yayinladigi resimlerinden beyendiklerimi koymak istedim bugun..















3 yorum:

  1. Cookie'm bir tanesin sen benim gozum kapali destek aldigimdan emin oldugum tek insansin love you xoxoxoxoxoxo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...