27 Ocak 2011 Perşembe

Colors...

Uzun zamandir maalesef aylik magazinlere internetten bakar oldum:( Maalesef diyorum cunku tutucu bi kisiligim oldugu icin hala sayfa cevirmeyi, dergi kokusunu ,sayfa koparip bi yere ilistirmeyi ve surekli onumde olmasini saglamayi sevenlerdenim. Teknigin hergun benden biseyler kopardigini hissediyorum. Nostaljimi, cocuklugumu caliyor gibi geliyor. Ne onla ne de onsuz ?? Gecen gun Bettina profiline "Apple" and "Blackberry" meyva iken hayat daha kolaydi diye yazmisti! Cok hosuma gitti :)) Neyse bu cok uzun bi konu benim icin, benim bugun esas paylasmak istedigim bu ara internette gezerken onumuzdeki sezonun renklerine takildim!Acaba sahiden bu kadar renkli olabilicez mi? keske sirf giydiklerimizde, kullandiklarimizda, gorduklerimizde degilde, bu renkler kisiliklerimize de yansisa!!!

Bu uzun bi post oldu ; renkler tabiki yazi getiriyor akla, eee yaz olunca da Psychedelia bana coook iyi geliyor, once muziginizi acin sonra da resimlere bi bakin istedim :)) Enjoy



















































1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...