21 Ağustos 2010 Cumartesi

BC Atelier...

Bundan sonra karar verdim, yaptigimiz islerin resimlerini sizlerle paylasicam. Bugune kadar cok davet dugun party duzenledik ve prensip olarak hic bir dekor resmini yayinlamadik, hem davet sahibine ayip olmasin diye hem de kopyalanmaktan uzak duralim diye.
Gittiginiz zaman cok olaganmis gibi gozuken her organizasyon dekoru cok buyuk emeklerle yaratiliyor.Artik finalini gordugunuz o karede yuzlerce kisinin mesaisi oluyor. Bu detayi gormek misafirin vazifesi degil tabiki ama saygi duymasi gerekiyor. Yapilani beyenmediginizi dile getirmenin yolu olmali, bardagin dolu kismindan bakmayi becerebilmek de artik bir kalite oldu! Bana gore Turkiye de organizasyon dekoru cok cok ilerledi ve cok iyi isler cikiyor.. Dunyayla cok rahat boy olcusecegimiz hatta ileride oldugumuz bir alan. Allaha bin sukur titizligimiz detayciligimiz ekibimizin ozeni ile biz de BC olarak onde gelenlerdeniz. Cok ama cok calisiyoruz kendimizi surekli yeni tutalim diye! Ve yaptiklarimizi tekrarlamiyalim diye.. Ama bi bakiyorsunuz o gunlerce uzerinde calistiginiz kendinize icat ettiginiz model baska bir firma tarafindan ne tesaduf ki 1-2 ay sonra kullanilmaya baslanmis!!! Yikiliyorsunuz ayni seyi hayal etmis olamazsiniz. Hayalinizi birebir maddeye cevirmek bile hayal ken baskasininkiyle ayni olmasi imkansiz... ya yapan satiyor modeli  ya goren kopya cekiyor demektir. Eh bizde saygidan yayinlamamis oluyoruz, yazik degil mi,??? bunu yapanin ici nasil rahat ediyor, eserine baktigi zaman ben yarattim hazzi duyuyor anlamiyorum. Iyisimi biz de yayinliyalim diye dusunuyorum nasilsa beyenilen uygulanacak. :))
Bu arada tabiiki  biz de tum dunyayi takip ediyoruz ama kendimize yorum yapiyoruz sonra , esinlenerek urettiklerimiz tabiki oluyor ama aynisini yapmayi hic dusunmedik. Acikcasi yapan kabahatli , kendine yaptiran da bi o kadar kabahatli. Neyse kopyacilik  yapanlarin problemi... Bir taraftan da tabiki takip edilmenin hazzini duyuyoruz ayri.... :))))

Gecen gun tadim icin Four Seasons daydik, otelin verdigi servisi , anlayisi herseferinde ayakta alkisliyorum! Banket basinda Sevgili Yesim Insel kulturu, gorgusu bilgisi ,ictenligi ile ayri bir klas katiyor bulundugu post a! Four Seasons la is yapmak sahiden keyif ve rahatlik bizim icin, ! orada duvarlardaki resimleri gorunce bu yaziya  ve konuya karar verdim ..
Bakalim beyenicekmisiniz yaptiklarimizi :)) bugun sayfama uygun tema oldugu icin bu davetle basliyorum

Yer Binbirdirek Sarnici , Sene 2008 Mayis....












Bu sabah sayfami hazirlarken simdi izmir de olan ve coook ozledigim canim arkadasim Ayse nin verdigi pop opera cd lerini dinliyodum ... Arada ucmusum ! :) Thanks

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...